Överraskningarnas kvinna, här har ni mig

Sitter just nu och ni vet inte vad.. Ingen vet vad, mer än Paula eftersom jag inte skrivit det till någon. Men efter många önskingar och klagomål så har det äntligen hänt! Clara har blivit skype medlem och skypear just nu med Paula. Heter det så. Låter skit konstigt.. Haha det va ingen som klagat mer än Paula. Paula är mitt liv hehe, nu kommer hon bli glad mums filibabba
Ligger just nu under mitt mysiga täcke och mina filtar med mina 9 kuddar och 7 gosedjur. Ska snart göra någonting att äta, det enda jag ätit idag är chockladboll och cola. Jävlar i havet, nu kom den. Värsta spänningshuvudvärken. Träffade Jesper typ nyss också, hade lite att prata om.. Morgondagen kommer nog spenderas med min härliga vän Fanny. Får se vart kvällen leder oss, ska planera för nyår snart med, ingen aning om vad jag ska göra. Fanny vill dra med mig på någon fest hos någon Frida. Vet inte vad jag känner för det alltså helt ärligt, får se hur det blir. Skulle vilja vara med Paula eller Cassandra men dom är svikare som vanligt. Ska nog fråga runt min sköna bönor till kompisar asså.
Har målat naglarna med, fett coola. Mörkgrått!
Nu ska jag äta och här har ni bild på det jag köpte igår i Stockholm City. Är fett trött också, handlade lite idag med men bild på det kommer imorgon eller något haha allt blir en dag försenat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0