Mitt 2011

Härmar Arlinda lite hehe

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det gjorde jag inte.
Dog någon som stod dig nära? Nej, skönt är väll det!
Vilka länder besökte du? Ja, jag var i Italien i höstas.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En underbar pojkvän.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Inget som jag direkt alltid kommer minnas.. Min födelsedag kanske och när jag och Alexander blev tillsammans.
Vad var din största framgång 2011? Nej, jag tror jag inte ändrats så mycket. Det som hänt runt omkring mig är väll att jag har kommit närmare många vänner, vilket är jätte skönt.
Vad spenderade du mest pengar på? Haha, MC!!! Varje lunch assåå, inte konstigt att jag gått upp i vikt hahaha
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? Massaaaa!! Har massor av låtar med Amelia, som jag alltid kommer tänka på henne när jag hör. Birthday sex kommer påminna mig om en person, och även privat fest med Ken ring. Sen har jag väll lite pundar/emo/rapp låtar med Cassandra som vi alltid lyssnar på när vi är lite sorgsna.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och asså, humörsvängningarna får tala för sig själv känner jag.
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på dom person jag älskar/älskat.
Vad önskar du att du gjort mindre? Jag kommer inte på något faktiskt.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick massor av saker som jag önskade mig, men den ärligt talat bästa investeringen på länge var min mysiga pläd, som kommer följa med mig livet ut och mina mysiga sockor hihi. Och mina högtalare ofc!!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Blev väckt med skönsång vid sängen av mina brothers som överröstade alla och min hund som sjöng lite på sitt sätt, gick upp och duschade osv. Cassandra kom till mig, sen gästerna. Sov hos Cassandra på kvällen.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Den har väll varierat lite, i början hade jag fastnat för det enkla, inga detaljer. Sen kom min trötta period, mjukis va mitt kall och leverbröd! I somras, mycket shorts och smycken (om jag får säga de själv) men nu har jag mycket stickat, svart, grått, vitt. Mina kängor är just för tillfället mitt leverbröd, men det varierar haha.
Vad fick dig att må bra? Mamma och jag har kommit varandra nära under det här året, så hon. Och mina vänner, klart den övriga familjen med men vill lyfta fram min älskade mamma lite.
De bästa nya människorna du träffade? Fanny, hon är helt fantastiskt. Sen en hel del killar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0