Love is in the air

No way, because he's gay. Skämt åsido..
__________________________________________________
Sitter i sängen och har precis fått massage av mamma och duschat så är helt slut. Ska krypa ner när som helst i sängen med en bra film. Helgen har varit bra ska bara plugga som en idiot imorn i skolan och efter, har redovisning på onsdag i kurs och jag fattar noll..
I helgen har jag varit med Cassie och PB, i fredags då alltså sov hemma hos Cassandra. Men det va mest jag och PB som höll igång om man säger så, Cassie slockna dirr. Va sjukt kul, kom hem i lördags och duscha och fixa mig, drog till Fanny i Klocket där hon och hennes pojkvän Jonte va. Tagga galet och fixade oss, drog till Navesta på fest. Tog bussen hem någon gång runt midnatt och va väll hemma runt 1, mamma mötte mig vid bussen. Gullig som hon är! Sen pratade jag och Pontus via telefon i någon timme. Somnade runt 2 och vaknade idag klockan 4 på eftermiddagen, haha kul helg där.
Naedå, men kötta galet för en äcklig skolvecka till! Ska nog till vadstena på studiebesök och hälsa på Millan och PP på torsdag och fredag. Helgen tillbringas även där, med gött folk och förhoppningsvis några sköna bönor från götet också.
Ha det underbart.

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Men åh hatar dig, vill också ha kompisar från göteborg.

2011-12-04 @ 23:55:39
URL: http://arlindaqvick.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0