Let me be your hero baby

Sitter i min säng i mitt ungkarlsrum och förbannar min mor att jag inte föddes stum. HAHAH vi östgötar asså!! stavas de ens så??
Sitter i sängen och har precis smörjt in benen för de kliar så förfärligt. Det är mina nya siden tights, ska bara tvättas lite mer så ska ni se att allt löser sig. Ska måla naglarna sen hämta min hemgjorda slush som står i frysen. Cola i flaska, den borde va kall nu efter 3 timmar längst in i kylen, kommer bli pigg av colan. Hoppas någon kan va social med mig så länge dåråå. Imorgon är det avslutning, fett chill. Efter skolan blir det nog stan med Cassie, ska köpa svarta jeans, sminkborttagning och en bytes julklapp till julafton sen kankse jag tar hål i örat. Om jag har tid och ork och råd. Hehe allmost pank. Har pengar här hemma men de ska jag och Cassie fara till stockholm för, hur ska de gå? Ni kommer aldrig nå till min nivå HAHAH det där va ett rim Påly. Men nu ska jag springa ner och hämta coken min. kokain? nej nej nej. Nu blir det se se upp för dårarna, fatta ni se se hahahah
En till grej då va, amelia kommer hit och tar med sig lussebullar så ska vi fika imorgon lite fort på hennes bekostnad, känns trevligt att hon blivit en så generös vän.. mm, eller?
Sover hos Cassandra imorgon iallafall. Pusshej jag är en tjej och du är kär i mig, nej det går inte för du är gay
Dagens köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0