Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Jag ber om ursäkt. OMG OMG! Har haft så mycket för mig så jag inte orkat blogga, men så blir det ibland. Man kan ju inte leva på att blogga eller hur? Hmm.. När bloggade jag sist? I måndags, ja en vecka sen! Det känns sisådär. Okej kort. Plugga galet hela veckan redovisa osv. Chilla med Paula i fredags, sov hos mig. Igår drog med Emilia och Frida på fest. Fett misslyckat och jag va på skit dåligt humör. Hela festen va kaooz och bara allmänt blää. Aldrig mer säger jag, aldrig mer de folket. Fridas mobil ran off, och vem fan tror ni tog den? Jo TROLIGVIS de som hade festen. Byta umgänge?? JA.

Nu ska jag snart sova, bara borsta tänderna och så först, har städat lite i rummet och fett nice med snö också broes. Har kollat på film hela kvällen, druckit cola och bara haft de nice. Imorgon är det skola, eller.. ja, skola och skola, chillidill dag så att säga. Vi ska typ göra pepparkakshus och äta pizza, se på film och så. Känns bra, shit måste få pengar av mamma med. Haha asså jag skriver verkligen som jag tänker såå skön är jag på en skala. Tar inte med något plugg imrn, bara massa godis. Eller kanske ska va lite nyttig och ta med frukt?? Neee eller? Får se, svär att de blir typ cheezballz. Och ja! Det är min drog, problem? Tar nog med kameran, iallafall lilla. Efter skolan imorgon ska jag nog träffa Jesper en sväng. Det va något han ville prata om, men ha det bra fölket så hörs vi imrn! Nu ska jag rusha till toan, kisses!
Jag och paula som lesbiska bitches när vi kom hem, helt förstörda. Fattar ni? För- störda HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0