I just cant get enough

Åh herre gud. Behöver relaxa som fan nu, chilla down och bara mysa. Ta lite tid åt mig själv.
Men innan det, hinner jag med ett litet inlägg.

Har varit i Linköping med Mamma idag i flera timmar, shoppat som om jag vore miljonär. Allmost, hälften onödigt. Köpt ringar, läppstift, halsband, jumpsuit, shorts, linne, skor, klänning. Vet inte om det var allt men höst skor är köpta, även om det var svårt att ta steget att inse att hösten faktiskt är på väg. Börjat bli kyligare men än så länge finns det en stor högtid kvar. Augustifesten! Klänningen är till min kusins brölopp, i Septemeber. Cassandras födelsedag, missar den. Sen lite sköna kläder till Sicilien i Oktober.

Mina bröder lanar och Mamma är på middag med sina föräldrar och syster. Pappa är i Danmark på träningsläger, han är ninja haha. Nej då, fuck vad jag skriver. Mammas födelsedag idag iallafall, älskar henne !!
Nu ska jag koppla av med Film och mina bästavänner. Cheeseballs och Coca Cola..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0