Fötterna tillbaka på jorden

Amelia är i Turkiet nu, och hennes sista 24 timmar här i Svergie innan hon flög, dom var med mig. Vi kollade på skräck film igår kväll, var vakna ganska länge och bara pratade. Hade saknat henne något fruktansvärt! Men nu ligger hon snart på hotellrummet och göttar sig, snacka om att jag är avundsjuk. Skulle följt med i resväskan eller hur det va Mats? Jesper också.. jag var aldrig speciellt, haha.

Annars har jag tillbringat de senaste dagarna ihop med Fanny, Leyla och Cassandra. Goa brudar de där!
Pappa har fyllt år också! Och imorgon är det mammas tur och min namnsdag. Vi ska åka till Linköping jag och hon och shoppa lite, gå i butiker och bara ha dagen tillsammans med varandra. Något vi inte gjort på länge, kommer ihåg när jag var lite yngre så åkte jag och mamma tåg till Nyköping för att shoppa och fika. Ska bli en riktig härlig mamma dag iallafall. Ska upp tidigt så ska dra mig till sängen nu tillsammans med någon av mina nya filmer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0