Ett tag sedan..

Har haft massa för mig, det har varit skolan, plugg, ätit pizza, varit med allrabästa osv.. Sjukt underbart!
Även träffat sarmad en hel del, men nu ska jag berätta lite kort om gårdagen sen varför jag ska tagga som fään till ikväll!

Igår va jag med Amelia, vi åkte till Folkets park på kvällen och träffade massor av härligt folk där! Åkte 2 karuseller, eller aa samma karusell 2 gånger och ska dit igen för idag är det Valborgsafton hehe..
Kom hem runt 12 och gick och la oss ganska direkt i min säng.

Imorse vaknade vi halv 10 av att solen sken in och av att Amelia hade lagt hela jävla varma täcket på mig, vilken liten skit.. Så vi båda gick upp och duscha sen åkte hon. Hon kommer snart igen, hon ska bara hämta saker till ikväll. Vi ska gå till folkets park och åka karusell sen direkt till folkparken med massa folk och ha grillkväll, kommer säkert bilder från det. Systemen kommer med!

Tagga som fan kvällen och passa på att chilla i sommarvärmen! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0