Okej

Okej jag ligger i sängen med Evelina och vi ska alldeles strax sova, har haft en grymt härlig dag med massa skönt folk! Började med att Eve och jag drog till stan och träffa Emma, Emilia och Becka, sen drog Evelina hem och vi andra drog till halvars, chilla osv.. Sen ner till vasa lite bråk m.m Omer, Sebbe och Bairam vi drog till Eneby och dom käkade pizza. Och Amelia om du läser det här jag käkade inte pizza, jag tittade bara jag lovar!

Drog hem runt 7, käka grillat sååå sjkt gott! In till stan skulle träffa Evelina men hon kom sent hehe så jag drog till vasa träffa Mattsson, Nido m.m. Sen kom Evelina och vi drog tillsammans till en lokalfest vid polishuset med Sarmad och Jehad haha, sjukt tråkigt! Drog hem och nu ligger vi här efter att ha suttit i våran växthus som inte är ett växt hsu och pratat med mina föräldrar om allt och inget.

Vet ni vad? Jag pallar inte blogga mer nu, men bilder kommer från heeela lovet senare, hur mycket som helst så höll ögonen öppna!
Puss på er ♥

bild på min nya hårfärg som vissa har tjatat om..



Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Så söt Clara! Skitfint blev håret och det blev verkligen skillnad :)<3

2011-04-24 @ 16:26:23
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0