Det är kanske meningen att man faller isär för att kunna bli hel igen

Dagen har varit jäkligt så chill & imorn blir det värre.

Skolan var bra, pratade mer Lotta rätt mycket på PH- samtalet, skönt.. Efter skolan upp till stan för att träffa Fanny och Liv. Käkade lite fort på mc sen träffade jag Emilia och senare Sarmad, chilla i stan kolla runt lite sen kom fler folk. Underbart härligt! Träffade även en gammal genemskap vid namn Jonathan haha vilken skön böna och sen en engelskman som hette Mike booi, han sa något med swetiie till mig och annars var han allmänt göllig!

Kom hem för en stund sedan, käkade mamis goda köttfärssås o spagetti, ljuvligt ! Duschade och bakade kladdkaka till imorn då det blir att stå i cafet, inget jobb då alltså.. Underbart! Någon som vet om det blir varmt imorn annars ska jag ha mjukis på mig hihi, men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på sällskapsresan och messa med underbart folk som Amelia och Sarmad hehe.

Hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0