mobilblogg

Tja fan! Mobilblogg is in the house bitch, eller i växthuset haha. Har precis kommit hem från en jävligt lyckat grillkväll. Bloggningen har inte varit alls bra idag, förlåt.. Sak samma. Jag har varit med härligt folk hela kvällen, kommer komma bildbomb någon dag när jag fått alla massa bilder från frida. Men nu ligger jag med emilia, emma och lilla frida i vårat växthus utan växter på tomten, ligger med sovsäckar och käkar chips och pratar, så mysigt! Orkar inte blogga mer, ska fan va social med mina brudar nu, hörs imrn någon gång. På tisdag är det lovskola, för jag valde det själv! Hihi, sen sover jag hos cassandra på kvällen, vi ska äta pizza och mysa i hennes pappas hus har inte varit där på sjukt länge haha. Fan vad jag pratar för mycket. Hörs senare imrn, puss på er underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0