kommer med solsken till dig

Jag kom hem runt två från skolan och har precis fikat med min bror och pappa. Vi åt lite bullar och pratade om allt från A-Ö. Mamma är inte hemma och kommer hem imorn en sväng för att sen åka iväg med pappa över helgen till Göteborg på 50-års fest. Så dom blir borta!

I skolan idag hade vi tema dag och FRIENDS osv.. Vi kollade på bion Tusen gånger starkare som jag redan sätt över 10 gånger haha. Sen lite diskutioner om filmen m.m.

I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir iallafall fett skönt med lov sen med, hehe..
Ska kanske träffa Amelia, Frida eller Leyla och niko. Haha, ingen aning, men det lär vi ju märka senare.
Men nu ska jag dra mig ut med Wilma sen ska jag hem igen och plugga, sen efter det blir det träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0