jag pratar alldeles för mycket.

Kom alldeles nyss innanför dörren, har bara pratat lite med brushään och hans kompisar och nu sitter jag här och väntar på att min pizza i ugnen ska bli färdig, någon minut kvar, eller två..

Haft en jävligt chill dag! Såå otroligt nice med lov nu också. Tror Amelia kommer runt 5-6, saknat henne..
Får se vad vi hittar på men lär blogga mer om det senare. Nu är pizzan klar så ska dra mig in til vardagsrummet och titta lite på tv- vad kan det va? Skrubs eller hur det stavas, kanske scrubs? Ja, det såg mycket bättre ut.
Jag pratar för mycket, ha det grymt så hörs vi later ♥


Kommentarer
Postat av: linn andersson

vad tycker ni om "lov bloggning" ? :D

2011-04-15 @ 22:17:26
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0