I will follow you into the dark

Hej på er!

Jag kom precis innanför dörren och har bara gått upp till mitt rum. När jag kom in i rummet upptäckte jag en stor påse som log på sängen, "vad kan det vara?" Jag öppnar och där ligger dom! 2 par converse som jag så länge velat ha. Som mamma köpt, så sjukt gulligt av dig hjärtat!
1 par vita & 1 par svarta.

Har dragit på mig lite myskläder och ska vandra ner mot köket om några minuter för att plugga med pappa och efter det, runt 5 ska jag och mamma bege oss iväg och köpa godis och MC donalds mat till mig för klassen ska nämnligen ha filmkväll idag. Vi ska titta på This Is England, såg den när jag var mindre, med Emely Aspenström och har för mig att den va grym! Kameran följer så klart med, om jag inte glömmer dvs..
Massa bilder får ni någon annan dag eller ikväll, beror på hur sent jag kommer hem.

En till sak bara, innan jag glömmer. Mitt comviq har gått ut så jag ringer och smsar med Bas, men ska försöka ladda på det ikväll. Ha det bra, bloggar kanske innan jag drar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0