har hört från håll och kanter..

Att ni inte vill att jag lägger ner, då känner jag: gör något åt det, ge mig lite comments osv.. Jag begär väll för allt mycket? Inte sant?
Så min bloggpaus varar väll inte sådär jätte länge, blir väll en fett saknad om jag skulle totalt blogga. Men aja.. segare blir det trots allt!

Ikväll kommer nog Alex hit och sover här om inte så blir det hemma kväll med min kära broder pga att mamma och pappa sover hos farbror och hans fru i Nyköping typ. Äldsta brushän festar men vafan de scheek.

En annan grej.. Kanske inte har skrivit något om det men imorn blir det iallafall Royal White Night för min del. Fett chill där, drar nog dit med Emma&Emilia och några till. Skriver mer om dagens planer då, hehe.. Kommer bli jävligt nice med jätte skönt folk. En hel del bråk lär det bli, skratt och annat mysigt som hör till sånna fester.

Bloggar nog senare, kanske lägger in ett videoinlägg från mig och Alexander då med. Hörs med säkerligen bättre uppdate då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0