ge mig kommentarer

Snälla kommentera lite mer!

Skolan var jävligt chill idag, hade idrott sista lektionen och då hade vi lite gumpa på friskis och svettis. Tog ut mig som in i helvete. Nice! Efter skolan mötte jag upp Amelia så drog vi till mormor och morfar och fikade och pratade strunt. Sen gick vi hem till mig och gick ut med Wilma. Vägde för och nackdelar med att fortsätta träna och kom inte direkt fram till något. Sen dess har vi bara legat och myst i min säng och jag har även duschat, känner mig frisk och fräsh. Allt eftersom jag cyklar på mornarna, vilket gör att jag mår riktigt bra faktiskt!

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, bara kolla några sista saker på Facebook och så sen blir det sängdags för min del alltså. Sov gott ni andra med!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0