@ Evelinas place bitches

Hej på er mina söta bloggläsare !

Kom hem till Evelina för ett tag sedan, ska gå ner och käka godis snart, sen ska vi soooova. Dagens höjdpunkt.
Haft en go dag idag! Började med att jag vaknade hos Frida på hennes land och bilder från det kommer komma och från våran grillkväll. Alltså lite olika bilder från lovet kommer på måndag någon gång kanske. Iallafall vaknade hos henne, vi gjorde typ ingenting, åkte hem runt 3 och duscha. Nästan dirr till mormor och morfar på släkt middag, påsken here I come! Sen in till stan, mötte Emilia och Fanny och vi drog till Vasaparken med lite skönt folk, hade med mig systemkameran så bilder langar jag in senare! Vi chillade där och grilla korvar som vart svarta osv.. Sen drog Emilia och jag och Fanny drog till MC med Sarmad, Fanny och Emilia drog väll hem runt halv 10 medan jag och Sarmad åkte till Hageby och mötte Evelina. Va med lite folk där sen åkte vi cykel till Brånesta och dom colla boysen följde oss!

Nu sitter vi här och imron blir det nog grill eller något igen, på kvällen får vi se vad som händer. Lär blogga om det mer sen, nu ska jag bry mig lite om Evelina som är nästintill att dö utav svält här.

Ha det bra så hörs vi snart igen och ge mig lite nya kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0