dagen efter

Sitter i min säng i mitt ungkarlsrum och förbannar min mor att jag inte föddes stum..

Jovars! Vaknade runt 9 av att värmen i vårat växthus brände som in i helvete i ansiktet. Vi städade sen drog Emma och Emilia vid halv 11. Då passade jag och Frida på att sola oss gyllenbruna vilket inte vart särskilt lyckat. Vi käkade bullar och gottade oss. Sen cyklade vi in till stan och köpte töjning och lite annat smått och gott! Drog hem, käkade och duschade. Efter det satt vi i flera timmar och gjorde lite allt möjligt. Tog även 2 till hål i örat, fettfint! Nu ska vi chilla oss lite sen ska Frida dra, tråkigt utan henne! Men ska väll försöka göra något av mitt liv idag jag med.. Skola imorn då så att sova borta blir det troligvis inte.
Orkar inte blogga mer nu, hörs senare ikväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0