idol

hello bithces!

sitter här i vardagsrummet med datorn och pratar med paula i tele, samtidigt som jag ser på simsons :D
har inte pluggat en timme som jag skulle idag,gjorde massa matte i skolan är man inte bra eller?
ska redovisa svenska nästa vecka och fick VG fick hoppa över steg femton. JAG ÄR BEST höhö
men tror att jag ska plugga lite i helgen hemma med .

idag efter skolan drog jag till mormor , hehe :) käkade där och fikade. fick en halsduk och ett par örhängen
hon är så snelll!
sen gick jag in och la mig ..somnade, sov i en och en halv timme sen drog jag hem

nu har jag inte gjort något typ, ska se på idol nu och så , men vi hörs puss hej !♥


dagens outfit :
tröja från gina tricot , vet inte pris?
jeans tights, varberg 150 eller något?
bälte , gina tricot 79: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0