vill ha macbook!

hej gullungar !♥

ligger i min säng och är sjukt trött ..? vad gör jag om dagarna för alltid när jag kommer hem från skolan är jag alltid helt slut , lovar mig själv att jag ska sova tidigt, haha men nej så blir de inte. Igår somnade jag typ 12 , lyckat..? idag var jag med amelia..saknat dig massa! men nu har precis ätit och ska gå ner snart och plugga en halv timme med mamma:)
JAG VILL HA EN MAC BOOK ! dom är så fina, camen är jävligt bra och allt , GE MIG !
men det är så sjukt dyrt.. :(
bloggar senare, puss så länge , höhö !

bild från idag, loveu paula !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis sötnos, du är med i veckans blogg

gå in och läs så ser du vad du ska göra! Lycka till! :)

2010-09-08 @ 20:20:08
URL: http://jjosefinehedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0