dålig uppdatering..

Asså skit, vi har haft folk här men ingen kan laga mitt internet men det går inte nu bloggar jag från mammas data iallafall...

i fredags va skolan på visualeseringscentret HAHA vad är det? Det va massa 3D grejer osv.. tufft! sen på lunchen åt på stan med tjejerna, mysigt! Efter skolan drog jag till stan mötte amelia sen drog vi hem :D sov hos henne &så

Lördag då.. vaknade typ 11 hos amelia vi drog till affären köpte ingridienser till pizza sen gjorde vi det, drog bussen till hageby för modevisning men den var slut när vi kom fram , va där ett tag och jag köpte ett par örhängen sen drog vi hem till mormor och morfar för vi hade missat bussen HAHAHAHA, fikade hos dom gullungarna sen ut till lindö igen, mamma och pappa kom och hämtade oss och sen drog vi och köpte pizza igen..haha omg ! myste hos mig och spelade sims på kvällen, gick ut med wila klockan 6 på morgonen sen somnade vid 9 på morgonen,

söndags va vi skit trötta och amelia drog vid typ 4, jag myste hemma och sen somnade skit tidigt sen :)

Så såg min helg ut & förlåt för dålig uppdatering ! ♥



Nu drar jag till amelia och sover där.. mer bilder kommer imorn puss !


Kommentarer
Postat av: en beundrare av fotografen!!!!!

fy fan asså den som tagit det där kortet måste varti sjukt cool, het och jävligt awsome! Undrar vem en tuffingen är... skulle gärna vilja ha aoutograf liksom!

2010-09-30 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0