träningsverk ?

på fötter igen kan man säga va..?
jag har TRÄNINGSVERK! hur kan jag ha det ? haha , jag går inte i någon sport, jag gör inget jobbigt alls haha
men hela mina ben värker haha !
har precis pluggat färdigt för idag, satte mig en timma och gjorde det jag skulle
typ läste pjäser och svarade på frågar, rätt kul faktiskt . vet ni eller ?
jag vill bli författare eller fotograf då :o haha planer för framtiden men juste !
någon som vet vart fan jag kan praoa? jag har ingen aning om man typ ska praoa som fotograf får man väll inte göra typ nånting sen om man ska praoa på typ gina eller hm , får man bara lägga upp kläder, skulle vilja va på typ brandkåren eller polisen, vad säger ni? vore det inte häftigt (h naehrå men,
ska gå och lägga mig tidigt idag, känner hur trött jag är .. idag började vi 9 och imorn med för lärarna ska typ planera massa så då kan ja gå upp typ halv 8 , för jag hinner fixa mig på en timme ? :O är jag inte bra eller :)
jovars men bloggar nog mer ikväll
Puss !♥

 ameh vad söt jag är på bilderna också ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0