tankar om..

hösten..

omg .. det är höst ! typ augusti- september och höst, visst vädret ändras massa, ena dagen är det sol andra regn
men gud, känn på kylan. det är iskallt, ska bli som arlinda och gå runt med vinter jacka för det är så kyligt ute.
man orkar knappt göra något om dagarna, man åker typ mest hem och myser, men fatta sen när det blir vinter rå? då kommer vi springa runt som is tappar och sen dricka varm oboy och krypa ner under täcket men igentligen va mysigt, jag älskar hösten + att jag fyller år , det är perfekt ! snart kommer en önskelista på allt jag vill ha , det är kläder, smink, plattång, pengar .. ja ! jag kommer skriva upp det så snart får ni se men säg bara ärligt nu är det hiss eller diss med höst ? 


Kommentarer
Postat av: arlinda

hihihi jaaaa bli som mig, så slipper jag känna mig så ensam:(§

2010-09-02 @ 21:19:51
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0