sämst kondition

hej alla söta bloggläsare!

kom hem för ett tag sedan , va i skolan och ah det gick bra..
sen drog jag och paula till stan och kollade lite, sedan drog jag hem
haha lagade makaroner (som vanligt?) och så , sen ringde jag amelia.
hon ringer nog om några minuter för vi ska åka till djurmagasinet tror jag och kolla på ett nyss marsvin
sen ikväll ska jag läsa några texter i en bok typ..? shit vad tråkigt, om valet med
vi ska ha skolval ( vet inte vad det betyder?) på onsdag och skoljoggen då med, ööh palla?
har sämsta konsitionen , förra gången jag svär typ alla kom på en halv timme, jag kom fan imålet typ på en timme och 10 min? HAHAHA vad fan är det? jag suger :(
jag och amelia ska börja träna :D
ååhh, jag får damp, amelia ringer men sen hör ja iinget, höhö hennes tele är sär :(
ah men, vi hörs !
PUSSENN!

dagen köp :
vit tröja från gina
body lotion
smink borttagning
pads
anstisksmask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0