r i p

nu ska jag berätta ..
Det va så här att imorse när så väckte amelia mig, hon grät..
jag undrade vad som hade hänt sen sprang vi in till marsvinen. Toluise var död..
hon bara låg där och tittade, inget liv i blicken över huvudtaget men öppna ögon hade hon
hon hade död inatt..

Hon dog av urin verksinfektion tror vi.. och den andra terra mår skit nu och är jätte ledsen .
marsvin är flockdjur och måste va tsm med någon annars kan dom dö..
svälta ihjäl sig, eller gå ner i allmän depression .
Det smittar inte som tur är och vi ska försöka fixa en ny marsvin till terra.
fyfan. R I P

_________________________________________________

duschade nyss, rakade benen och hårinpackning skönt, imorn är det skola, börjar nio så ska fösöka hinna med bussen som går klockan halv eller något
sen efter det är det stan en snabbis om jag hinner sen får jag se.
bloggar nog inte mer innan jag somnar, så vi hörs säkert imorn bitten , puss !♥

bild så länge







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0