plugg,plugg&mera plugg

hej sötnosar !

sitter här i sängen och läser något häfte om demokrati.. buhu :'(
och dricker juice !
har precis kommit hem från amelia , vi köpte ett marsvin, urgullig!
hon var 6 veckor och skit liten , när vi kom hem fick hon och terra hälsa och de va så söta, jag tror dom gillar varandra!
vi döpte henne till Texas, eller ja .. det var amelia som komde på namnet men..
AHHAHA, det är väll amelia som får ta marsvinet i fråga ? HHAHAHAHAHA
ja ja , ska snart gå och lägga mig , ska bara tvätta bort sminket och läsa klart häftet, kanske ringer amelia sen med eller något , ska måla naglarna med rosa tror jag eller vita .

imorn kommer amelia till min skola sen drar vi till peggies och bokar tid för att ta hål i örat, så sjukt kul!
sen kanske stan eller något , eller drar hem till mig och kollar film bara, får se !
men bloggar nog inte mer ikväll eftersom jag måste sova ,
så sov så gott älsklingar !♥


terri&texas ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0