nu så !

Hej älsklingar !

min kusin va här och fixade min data förut :D så nu bloggar jag från min laptop , hihi (a)
är sjukt hungrig.. har inte ätit något på hela dagen . mamma gör mat nu som tur är
så aa sorry verkligen för dålig uppdatering ! ska bli bättre
tappade läsare pga av det här ..

idag var jag i skolan , segt ! hade bild typ hela dagen och min sak är snart klar , wihuuu!
drog hem dirr efter skolan , gick ut med wilma osåå
nu har jag precis duschat och gjort hårinpackning och rakat benen ,
efter maten sen då ska jag handla med mamma och efter det måste jag plugga i sådär 3 timmar..
Ööh? okej :)

Puss vi hörs !♥


bild från igår, jag och arlinda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0