jag är intressant , höhö?

tja bitches !

kom precis hem , var hos mormor och fika och så :) sen fick jag 3 par tights ! tack
har satt på mig mjukis byxor och satt upp håret i bulle , tror jag ska ha så imorn
om man får till en bra knut är det fint , hehe
mammi lagar pannkakor , MUMS ! känns fan som jag äter det hela tiden men det är såååå gott
haha omg fetto här
efter maten måste jag plugga sen ska jag kansek kolla på tv eller bara sitta vid datan, mitt liv !♥
justfan ! tänkte att de skulle komma bild på outfiten idag men jag fick inga bra bilder :(
men jag hade , svarta tights med mönster , typ blommor tror ja? pennkjoj och en vit t shirt
hehe inresant inlägg va va?
ja ja , ska sluta nu puss vi hörs senare !♥

bild från idag annyvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0