go to bed

Hej älsklingar !

Åååååååh! trött !
har vart med mammi hela kvällen , haha kollade på biggest looser !
sen har jag pluggat med, typ en och en halv timme. Shit det börjar likna något här va?
ska redovisa matte den här veckan och ta tag i engelskan ,
Omg ! prov på onsdag i konsument kunskap och so eller något , shit kan inget ..?
palla tänka på skolan nu ! Imorn är första gången på riktigt jävla länge jag ska väcka mig själv, ställer alarm men vaknar inte av det så mamma får väcka mig och då hinner jag inte , men imorn blir det ändring sen får det gå som det går! goosh ! jag är svår väckt ..haha
sängen nästa med musik i öronen och ngra som är sociala på sms , hoppas jag.
Men vi hörs , puss!♥


gammal bild , men saknar håret sån hårfärg vill jag ha (a)




Kommentarer
Postat av: jjohanna

naw så söt !<3

2010-09-21 @ 15:51:22
URL: http://johannatown.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha fifan vad ful header xd

2010-09-22 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0