gjort det!

tja!

idag efter skolan, drog jag till stan och mötte amelia sen kollade vi lite&sen drog vi till peggies , skulle ju ta hål i örat . hon hade en tid redan i eftermiddag så jag skulle gå dit och ta, jag och amelia drog till ica och skulel plugga (a men sen drog vi till bibban istället. va där ett tag sen tog 113 till peggies, tog hål och amelia gjorde med , så sjukt fint! goooosh, JAG VILL HA TÖJNING ! bara lite , det skulle va dösnyggt, ge mig fan! sen drog vi hem till henne , va där ett tag , käkade och va med texas och terri , sen drog jag med bussen kvart över 7

när jag kom hem , pluggade jag och kollade på idol , ska snart dejta sängen och så ,
puss!


imorse :)


Kommentarer
Postat av: jjohanna

åå clara har du nått gammalt löshår jag kan få köpa`?

2010-09-15 @ 19:48:06
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0