getingjävel

hej bloggen !

träffade amelia på bussen imorse, jag missade den jag skulle tagit :( kom nästan försent
redovisade , höh pluggis! efter skolan drog jag till arlinda älsklingen och va där ganska länge, vi kollade film och åt , mys! jag somnade i hennes soffa, sov  två timmar :o
sen drog jag hem och åt pannkakor, plugga&kollade idol :)
imorn är det fredag helg ! hehe ,
blev stucken av ett bi eller en geting idag :( hela min hand svullna upp och jag gick till skolsköterskan och fick bedövning men det hjälpte inte ett piss :( AJ! det gör fortfarande skit ont usch för dom! men det är typ oktober vad gör dom ute så här års ? HAHAHA , dum fan

ska snart krypa ner i sängen och kolla på film tror ja, vi hörs
puss!♥

min hand, har salva på den  :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0