gårdagen&idag

gårdagen: pluggade om shackespeare hela dagen , var jag i skolan ett bra tag sen följde jag med arlinda på stan, efter det så gick jag hem
JA JAG GICK ! och det regna :( sen gick jag ut med wilma, plugga lite och somnade framför tvn.. sov i två timmar och sen åt jag sen gick jag och la mig i sängen ,
Juste fick mina vita converse med ! skit snygga,tack mammi!


idag: hadde hemkundskap, vi gjorde döögod kina gryta och någon äppel sak, till efterrät. MUMS!!
va kvar i skolan med tjejerna en timme eller två, pluggade och någon pjäs . sen drog jag in till stan, väntade på david.. kolla lite på hm , sen drog och träffa han och hans kompis, Isidor HAHAHAH
sen drog han och jag och david drog hem till han, mys! jag älskar dig ♥

kom hem för typ en sekund sen och sen åt jag , aaa jag tror min data inte är fuckad längre ! JIPPI :D
nu lyssnar jag på musik och chattar , ha det så bra ! puss !




Kommentarer
Postat av: Mia

Hur känner du David? Från början asså? Jag har typ känt honom aslänge xd

2010-09-03 @ 07:21:35
URL: http://miiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0