går och lägger mig

Goooooooooosh! vad ska jag göra ? Har ingen data eller jo utan internet kul. det är min brorsa som hållde på och massa när han hade fest usch! sitter vid andra datan nu bara för att kunna uppdatera , bilder kommer inte idag heller men imorn kommer min kusin och ska försöka fixa min data på riktigt..

Orgentering eller något idag drog till arlinda efter det vi bakade kladdkaka , skiiit vad gott det va höhö !
sen drog jag ut till amelia i lindö och hämta mina grejer sen hem med bussen igen och va skit trött, HAHHAHA omg jag somnade på bussen (a) OKEJ, då vet vi heh imorn ska jag nog på stan efter skolan och kolla lite kläder sen hem och plugg plugg plugga (h) KÖPT VINTERJACKA! jag svär finaste är den kommer bild någon dag men vi hörs imorn , okej ?

Hoppas min kusin verkligen fixar datan då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0