design förslag?

är så sjukt trött på min blogg, den är så jävla tråkig men har aldrig tid att fixa den . sen kollar man kompisars bloggar och dom har sjukt fina bloggar, deras header och allt .
så om någon där ute skulle vilja hjälpa mig så vore det underbart eller om ni vet någon som skulle kunna fixa? så vore det jätte sjusst om ni sa till :)
jag skulle vilja ha rosa av någon slag och gärna en header gjord i ps , antingen skriver ni till mig på msn: [email protected] eller så kommenterar ni om det.
puss!




Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är inge bra på kodning men om du vill kan jag göra en header i PS. Kan inte jätteavancerat men grunderna och lite effekter ;D

2010-09-13 @ 21:06:39
URL: http://miiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0