dagen

hey baby!

gooosh, vilken dag.
började skit , bussen kom typ en halv timme försent sen i skolan hade jag ph, sen hade vi skolval, man skulle rösta på något parti , men jag förstår mig inte på poliktik asåh.. sen drog jag, paula och cassandra till MC! som vanligt, käkade där och kärring jäveln i kassan då, gud hur mogen är man om man typ värgrar ge någo som har FUCKING betalat för sin mat? jag stod och vänta i typ 30 år sen alla bara går föbi mig jag bah ursäkta&hallå ? 
HON: ursäkta säger man?
JAG: men jag har fan stått här och väntat på att du ska ge mig hamburgaren i fan 10 min ?
HON: vill du ha burgaren ?
JAG: JA!! ge mig
hon stog och bara glodde på mig i typ en halv minut 
JAG: kan ja få den rå?
HON: ja TACK! säger man 
sen gav hon mig den 
K 

jag fan hatar tjuriga tanter i kassor, det är lixom deras jobb att ge mig det jag har BETALAT för !
guud,

sen drog vi iallefall till vrinnevi skogen, skoljogg.. buu! jag gick/sprang (a) med cassandra kom imål på under en timme (h haha , sen drog jag hon och paula till hennes farmor i hegeby , paula vinglade när hon sjussa oss ! :(
sen käkade vi bullar, kexchocklad och läsk höh! mums, sen drog jag med paula , vi skulle hem
när jag kom hem duschade jag , sen pluggade jag en timme, efter det kollade jag på fucking åmål ! :D
sen Idol med familjen :) nu ska jag lyssna på musik, hörs innan jag ska gå och lägga mig ,
puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0