vad har paulina gjort?

sitter och kollar paows blogg igen..har gått in på den säkert 50 gånger de här dagarna.. asså vad fan har bruden gjort? hon sumpa hela sitt underbara liv på ett ligg. asså visst hon kanske ångrar det men gjort är gjort, herregud hon står för det hon har gjort och hon skyller inte på alkoholen men iallafall.. stackars hugo, han måste känna sig helt förstörd efter allt som har hänt nu och jag förstår honom! paulina säger ju också det , att han är värd något bättre och det är fan sanning. jag har inget emot paulina egentligen, men nu tycker jag hon har sjunkit så lågt...
hon hade druckit, men hur har man samvete att bli så "förförd" av sin kompis så det leder till sex? visst har man druckit vågar man mer, man får ett så oerhört stort självförtroende men ändå liksom.. hon måste väll veta vad hon håller på med eller? dom hade nog det finaste förhållandet seriöst, allt verkade så jävla bra men nu är det bara helt borta pga något jävligt dumt paulina gjorde på en kväll, herregud säger jag bara..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet ju inte exakt allt som händer? du behöver inte tro på alla rykten

2010-10-21 @ 23:35:36
Postat av: Anonym

Fan vet du? Dom kanske inte hade ett underbart förhållande så käft

2010-10-22 @ 06:38:15
Postat av: Anonym

det ska väl du bara ta o skita i ?

2010-10-23 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0