cafet idag

hej gull1 !♥

vad gör du ? nej men jag sitter och kollar på emilia och hennes kompis klipp på youtube sjukt bra!
orkar inte länka men den heter typ: två grymma b-rudar eller något, sjutk duktiga tjejer asså!
ska snart dra tillsängen, måste börja gå och lägga mig tidigare asså..kommer inte upp på morgonen annars
duschat och gjort hårinpackning,rakat benen osv.. sjukt skönt ! men ialllfall min töjning är ju 2,5 längst ut där jag hade den i början men nu jag svär den är typ längst ut har töjts typ 4 mm, eller något asså herregud :o
stog i cafet idag, gick skit bra ! vi fick in typ 200 kr eller något, sjuukt ! (a)
och justfan JAG BRÖT SERIÖST HANDEN IDAG :o eller.. jag blev så glad när henke och chrizz kom så jag typ kasta handen i luften och han slog emot ett bord, det gjorde jätte ont men henke hjälpte mig och sjölja honom så han blev kall, och hela mitt fucku finger gick inte att röra och typ svullna upp, han blev helt blå och jag började seriöst typ gråta! :o
tagga fredag imorn då, herregud vad jag sett fram emot helg asså :D
sova med leyla och kanske träffa felix och jonte , får se
nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen måste sova tidigt fast jag typ sov två timmar förut idag! ;oo
hihi, sova är mitt liv ! vad söt mammi kom in och bara vill ha sjuss imrn jag bara ja(a) hon bara vad bra ! alltså får jag sjuuuuuss imrorn hihi :D
men du… intresseklubben sprängs ! ame k då vet vi, asså jag pratar med mig själv för ingen ringer, folk bara smsar, .. SÅ SNÄLLA RING ! haha egenvärld asså jonte tjatar om att vi va egenvärld på borgsmo men de va vi inte :o vi utforska skolan bara lite överallt :))

puss på er !

alex och kajsas konsverk i äpplen , smex ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0