jag är kort !

Tjena alla !
Sitter här med tårar i ögonen, blir rörd för massa som hänt..
Har pratat med josse hela kvällen, du betyder verkligen massor stumpan !
och arlinda i tele nu
Skolfoto idag gick nog bra, OMG fick stå högst upp HAHAHAHA JAG ÄR KORT !
arlinda och jag hade vinterjackor idag, mysigt ! Köpte nagellack med så naglacken växter, det funkar visst !
lunchen mc med kajsa, cassandra, julia och älskling IIIIH :D
Träffa alice en stund förut, drog till maxi va där ett tag sen tog bussen hem.
Imorn ska jag träffa alwa en stund sen fira bror på kvällen , 18 år ! myndig nu va? :O
nu ska jag sova , neeeeeeeej!
arlinda klickar på massa knappar i telefonen :( jag hör ingenting !
Puss hej! ♥


Kommentarer
Postat av: josseee

i love u §

2010-10-01 @ 23:50:21
URL: http://jjosefinehedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0