svar på frågestunden

Postat av: Randomness
Har du något husdjur :P ?
svar: japp! jag har en vovve 
 
Postat av: anonym
oskuld ?
kär ?
snyggaste du strulat med ?
du var på ssc va .. ? vem var den snyggaste du strulade med där ?
svar: ja
inte riktigt
oh herregud svår fråga, men felix ofc ! ;)
jontebooi :D<3333


Postat av: AMANDA
är du oskuld? :D
URL: http://amandaeveline.blogg.se/
svar: ja

Postat av: amelia
vem är din bästavänÅ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
svar: du såklart bby !;*


Postat av: majje
vill du ha en muffins?
svar: alltid !


Postat av: Emely :D
1. Vad är finast Randigt, rutigt eller prickit?
2. Vad är din favorit sötsak... elr vad man ska säga, typ godis, glass kladkaka... hehe... du fattar xd
3. Varför har du löshår? ^^

Puss och kram!!
<3
URL: http://coooki.blogg.se/
svar: ehhm..rutiga skjortor är fett sniiiiggt så rutigt !
haha, emely då ALLT JAG ÄR ETT RIKTIGT FETTO ! (a)
jag använder löshår för att jag har jätte kort hår och jag tycker att jag passar bättre i långt
puss på dig stumpan ! <3

Postat av: L1CKY :*
ska vi leka på fredag? :**
hihi <3
URL: http://leylie.blogg.se/
svar: ja det ska/gjorde vi och vi ska leka nästa fredag med, i din säng (a) <3

Postat av: emma
vad är din naturliga hårfärg? :D
svar: haha, min natuliga hårfärg är typ ljusbrunt , eller lite grått brunt sådär . tråkig och ful !


Postat av: Ruvejda
Berätta 5 saker vi inte visste om dig
Vilket är ditt favoritprogram på TV?
Hur sminkar du dig?
Sen...kom jag inte på något mer ^^<3
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/
svar: herregud.. fem saker.
1. jag kan inte sova utan gosedjur
2. min rosa touch bebis gick sönder så jag köpte en ny sen lämnade jag tbx den nya för jag vile inte ha den :(
3. jag gillar en booi som är finaste
4. jag har ristat in ett hjärta på min hand för länge sen
5. jag är skiittrött och drar mig till sängen soon,

mitt favvoprogram är nog.. hm venne kollar aldrig på tv! :o
kan göra ett eget inlägg om det :)


tack alla som frågade, puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0