sleeptime soon

Hej!

Är precis nyduschat, sjukt skönt. rakat benen, haft hårinpackning osv
fixade även naglarna förut , rosa! Imorn efter skolan ska jag nog till stan och köpa lite saker, ksa se hur mycket jag har på korten men ska iallafall köpa grafittinaglack, ansiktsmask, örhängen och töjning om jag har råd
vill bara töja pyttelite i ena örat ! sjukt fint sen någon annan dag ska jag ta ett till hål i höger öra, goood to know.
Färgar nog håret i helgen med om jag får pengar då,höh mörkare! Kolla min utväxt asså ? Haha,

Nu sitter jag i sängen, chattar med jonte och pluggar, Jag är pluggis asså omg ! Hahah,
Bloggar nog inte mer idag men uppdaterar imorn igen !
Kyss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0