skit it

drog till strömma förut och mötte upp niko och felix, vi chilla där ett tag spela pingis osv. jag ägde ut dom! sen försvann min nykel men mammi hade tydligen lånat den, hih sen drog jag hem vid halv 9 kolla tv lite sen käka sen upp till datan och plugga gjorde jag med , nu ska jag dra mig till sängen och försöka somna
tack för en underbar dag ni 2!♥
________________________________________________________

eftersom ingen verkar vilja hjälpa mig med designen, ska jag försöka själv någon kväll, i helgen typ..
vill ha någon rosa, gjord i ps men jag suger på det så det vore bra om någon kunde hjälpa mig men jorå det lugnt
min header ser ut som fan , sen designen är sjukt ful, sen texten osv.. kanske ska göra en ny blogg helt och håller eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0