ni ska vara stolta över mig

Hej,
har precis vaknat för som vanligt somnade jag när jag gick och la mig i soffan efter skolan.
Kom hem runt halv 3 idag med, stannade kvar på idotten och gjorde klart en uppgift :)
Vet ni ? Ni alla där ute ska vara stolta över mig för att jag redovisade matte idag !
Sjukt vad jag är duktig
nu har jag bara sådär 3 steg kvar.. men se framåt för fan!
Om några dagar är det höstlov och då blir det massa kul som händer !
Pluss att amelia fyller år på söndagen, vet någon vad jag kan göra åt henne ?
Typ någon överaskning eller liknande .. har ingen aning just nu ?!?!?!
Ska nog ta och ringa henne senare ikväll. Men det va nog om det nu, ska gå ner och plugga lite nu med pappa, bloggar nog om någon timme eller så när jag är klar om vad jag ska göra då :D
Puss!♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du inte ens när din vän fyller år?

2010-10-26 @ 20:51:58
Postat av: Anonym

fan va du är äcklig clara

2010-10-28 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0