nerkyld

Asså herregud, sitter i sängen nu och är på sjukt dåligt humör , bad day today !
fick springa till bussen idag och det regna, skolan gick sådär sen när jag ska hem fick jag gå lite tidigare för jag skulle hinna med bussen men nej nej den hade redan åkt
va uppe på skolan och lämnade prao lappen med då, det blir skola för min del ! en 2a, aawie gulliiiiiigt
och fryser fortarande , asså omg jag är kallblodig vilket innebär att min jävla ben och händer inte blir varma förns..? aaa ja vet inte LAAAACCCKK JAG BLIR !
ska ppppppppplugga senare och inte va med någon idag .

Men nu im gonna lägga mig och kolla på gammla goding avsnitt från andraavenyn och vila
Kyss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0