kill me slowly

hej! sorry för konstig uppdartering fröös ihjäääääl :(
men nu sitte jag äter toast och försöker bli varmare  iallafal..

skolan idag var bra till en början, gjorde klart bilden som ska in på fredag osv .
sedan kom skiten, jag gick till toan satt och grät hela eftermiddagen ..
missade samlingen och halva ph samtalet, vet inte vad det är med mig vissa stunder.
sedan kom leyla och vi satt och snacka om allt typ i en timme eller något
sen fick jag ut till mitt klassrum ,mina föräldrar skulle ha samtal med läraren om hur jag ligger till i skolan och jag kan säga er ! INGEN LOV SKOLA FÖR MIG , känn på den bitches !
sen efter samtalet gick jag till våffelmuseumt eller vad det heter och käka våfflor med fammiljen, haha gott som in i helvete , sen fick jag sjuss hem till leyla. fixa oss och drog tillklocket.
öppet hus på borgsmo skolan, DET GILLAR VI !
drog dit, sprang runt och lekte att vi gick i 7an och skulle börja där HAHAH, fick se alla lokaler och så , haha träffa jonte med , urgullig familj han har asså ! han syrra skulle börja, aawie!♥
sen drev vi runt i klocket och sen tog spårvagnen til stan, min buss kom inte förns 1 timme så gitta hem till min mormor och mami kom dit och pick me up och körde mig hem , hih (a jag är buuuuusig

men nu ska jag käka upp sen ppppplugga i en timme, med daddycool (h
tjarå;*

min hellokitty våffla, jag tyckte han va söt(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0