k k k kej kej kej koko kå

Helllluuu bitches!

Sitter it tjällsaren med leyla vi chillar base here va?
jaaa, absoululiii vart med bästa älsklingen felix idag och nikkkkkkkåååå,

Nae rå , men seriöst
after school gitta vi hem till mig med mammi. sen chilla fettt mke va va va?
jep ! sen vi gick in till stan träffa felix och bästabroren nikkko. kolla runt i stan efter något fun, drog till leyla typ satt i trappen hela dageeeeen, gubben kom vi gitta därifrån , dom kuuta ifrån mig ! men din kuuuuk



OK, på svenska nu då.
drog med leyla hem till mig efter skolan, drogen till bullar ööh?
sen in till stan träffa felix och nikko, drog till såpkullen och va i en trappuppgång, sen kom en gubbe och felix och leyla och dom drog ifrån mig ! Buhu, ska vi gråta? ame tjut då !
Imorn messa md bästaleyla , träffa jonteboooi maybebaby !
Får se, men säger vi så nu eller och bloggar senare ?
japp !
Kyss !♥

ska vi bli emo ? aaaaaaaaaaa, snicktt!driiver loo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0