i'll be back bitches

shuubre 
är inte ett dugg trött faktiskt :oo men jag måste sova :( ska nog va uppe ett tag till vi börjar ju trots allt 9 imorn så behöver inte gitta förns 20 i , sköönt !
sitter och snackar med wille och älsklings jonte nu , gullungar hela högen !
imorn blir det nog bara hem efter skolan i think eller ah får se men det hörs vi mer om
nooooooooooooo! jag missade rallybrudar, fuck it ! jonte sa den är slut , KUK
kan man se den på play på datan lr ? haha , fan då .. jag som aldrig sett en tjej köra bil förut mamma och herbie på bio när man var liten AHHAHAHA
men nu ska jag dra mig iaf, vi hörs kanske imrn innan jag springer till schoool , får se !
kram och kyss !♥




Kommentarer
Postat av: L1CKY :*

naw, gulliga vi är då clara!

asfin header har du nu gumman <3<3

2010-10-18 @ 21:59:46
URL: http://leylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0