i love you

tjeeena mittbena !

prov idag.. sen skolan va skit , men det orkar jag inte blogga om nu..
efter skolan drog jag hem , gick ut med wilma och åt sen drog jag bussen till lindö
va hos amelia hela eftermiddagen och kvällen, älskar dig !
kom hem halv 11 och nu har jag precis duschat och ska lägga mig och kolla på Alla älskar alice
imorn är det studiedag som jag har tjatat om .. ska mest chilla hemma sen på eftermiddagen ska jag till eneby med amelia och sen hem till mig ,tror vi sover här imorn kväll men det skriver jag mer om sen
ska sova nu men kan jag inte somna så bloggar jag nog troligvis senare,
Kyss !♥

jag i duschen, jag är a siiiinger därö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0