i feel sorry for you



Oh herregud, jag har sagt det och jag säger det igen. jag pallar egentligen inte tjaffsa med er, men ni verkar aldrig få något stopp !
Att kommentera anonymt & genom datan är nog det absolut fegaste man kan göra, visst jag har med vart där men snälla väx upp.
Jag är ingen fjortis och vill inte vara någon annan än just den jag är men vad fan är det för fel på er? Ni står inte för vad ni heter heller, ni måste ha så jävla dåligt självförtroende så jag nästan mår dåligt för er.
Kommentarerna talar. Ni är några äckliga, fula skitungar som inte har något bättre för sig än att kommentera era åsikter. I feel sorry for you. Jag älskar inte alla här på jorden, kan tycka folk klär sig fel och jag kan störa mig på allt de gör, men då visar jag iallafall vad jag tycker med att skriva mitt namn. 
 Men min statestik bara ökar och ökar, så tack egentligen !


Kommentarer
Postat av: pahahaha

HAHAHA JA ÄR SKITSNYGG, ja kan säga de irl mot dig om du vill, stör mig på såna som dig som är kissie wannabe du skulle va så jävla söt utan allt smiiiiiiiink

2010-10-25 @ 18:34:18
Postat av: håller

säger det för din skull, ja har själv sett ut sådär, o tro mej det är förjääävligt man skäms som ba fan sen när man inser hur jävlafult det är xD

2010-10-25 @ 20:11:23
Postat av: mogna där uppe

ni verkar ha ett roligt liv ni där uppe ?

2010-11-01 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0