herregud

Herregud, förlåt för att jag typ slutat blogga?
Har haft så mycket för mig, va med amelia igår kväll med hon sov hos mig
vi drog ut och träffade nikkko med 3 k och felix en sväng på kvällen med,
Sen på kvällen kollade vi på i taket lyser stjärnorna och bara svulla godis , gott !

Nu sittér jag här och ska snart gå ner och fixa mig för kvällen sen ska jag sova.
Imorn börjar vi 9 så jag kan sova lite längre ! Ska försöka hinna blogga innan jag drar till skuläään med :)
____________________________________________________________________

Shit, vad trött jag är på den här designen! Kan någon fixa en finare eller? Snälla adda [email protected]
om du kan göra designer eller skulle tycka det va kul tack. Pallar fan inte ens blogga när min blogg är så tråkig
Så säg till mig om du kan göra fina designen osv..
Hörs!♥

Eddy Wata - I like the way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0