helluu

Hej gumms&gubbs !

sitter i sängen nu och ska strax krypa ner under täcket och se på film eller något,
orgentering idag.. det gick skit bra ! va med michaela i ett lag eller vad det heter bara att en kontroll försvann, vi sprang runt i hageby vid stallet i seriöst 40 min utan att hitta den sen va vi på helst fel ställe.. Omg, synd !
Höh, sen efter det drog jag hem till cassandras farmor, va där ett tag sen in till stan tog bussen till mormor och morfar och va hor dom i någon timme, fika och så, Alltid lika mysigt!
sen ringde jag amelia och sa att jag skulle komma till henne , JIPPI!
Älsklingen skulle komma till min hållsplats sen ser jag henne inte , dum ele?
Men sen va hon där bakom hörnet trots allt , Ja!
Sen va vi hos henne ett tag, plugga osv.. åt med vitloksbröd är mitt liv !
Amelia jag har saknad dig sjukt mycket hjärtat ! Puss på dig!
sen drog jag med bussen som robin följde mig till, för amelia var dullt upptagen med att kolla på deperite husfru .. HAHAH sen iallafall tog jag bussen hem vid halv tio ,

Nu har jag bara käkat och tagit bort sminket och så & ska sova strax
Prao blir kanske hos min gamla lärare, på skola ! sjukt nice

Imorn är det sten plugg plugg plugg som gäller ! Prov på tordag .. har inte tränat ett skit..
men det orndar sig säkert , blir nog skit bra haha !

Ja, men vi hörs puss älsklingar !♥

bild från imorse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0